خرید گرماتاب

Wiki Article

هیتر تابشی لوله ای تابشی نیاز به عبور از هوا ندارد و اجسام جامد و هر جسمی که بر سر راهش قرار دارد را گرم می‌کند و در هر کجا که نصب ‌شود کارایی بالایی دارد.

هیترهای تابشی گرما را از طریق تابش انرژی در فضا تابانده و با توجه به راندمان خوب این سیستم‌ها، باعث گرمایش یکنواخت و سریع سالن می‌شوند.

رعایت فاصله اشیای مختلف از گرماتاب عدم آویزان کردن اشیا به گرماتاب‌ها بررسی سلامت اجزای مختلف سیستم گرمایشی تابشی بررسی مداوم لوله های خروجی و ورودی بررسی عدم نشت گاز در صورت استفاده از سیستم گرمایشی تابشی گازی گذاشتن لوله مبدل حرارت بخاری با دقت بالا و به صورت کاملا صحیح بررسی پمپ سیستم گرمایشی تابشی و تمیز کردن آن در صورت داشتن گرد و غبار بررسی استاندارد بودن و ایمنی سیستم گرمایشی قیمت و هزینه‌های سیستم گرمایش تابشی راهنمای انتخاب و خرید بهترین سیستم گرمایشی تابشی خدمات پس ازفروش میزان مصرف گاز و برق گرماتاب یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سیستم گرمایشی تابشی، ایمنی بالای این سیستم است.

پس از نصب، ما با پشتیبانی و خدمات پس از فروش مداوم، اطمینان از بهره‌وری و عملکرد بهینه گرماتاب شما را تضمین می‌کنیم.

محصولات تولیدی ایران مشعل با نام تجاری” گرماتاب” در سطح بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که لغت ” گرماتاب” ساخته و پرداخته ذهن خلاق کار آفرینان شرکت ایران مشعل بوده و قبل از بکار گیری آن توسط ایران مشعل در فرهنگ لغات فارسی وجود نداشته است.

۵- باید از طول سیم کافی برای اتصال از هر ترمینال به محل جعبه اتصال، که دمای آن از ۳۰۰ درجه فارنهایت بیشتر نمی­شود، استفاده شود.

با توجه به تجربه هیتر تابشی و سابقه درخشان شرکت و با استعانت از نگاه پرسش گر و جستجو طلب مدیران به یکی از بزرگ ترین خلاء های موجود در سیستم های گرمایشی برای مکان ها و فضای بزرگ اعم از صنعتی، ورزشی، حوزه دام و کشاورزی، فضاهای باز و….

همچنین با مکش خود اکسیژن مورد نیاز احتراق را به داخل مشعل می‌کشد.

بخاری‌ های تابشی یا بخاری‌ های مادون قرمز، با توجه به هدف کاربر فقط دستگاه‌ها و افراد را گرم می‌کنند که مشابه نحوه گرمایش خورشید به زمین است.

هیترهای تابشی به دلیل سرعت گرمایش و کارایی بالا، برای گرم کردن تمام فضاهایی که بالا ذکر شد مناسب هستند. به علاوه، هیتر های تابشی گرماسرما سازه دارای طراحی شیک و جذابی هستند که می‌توانند به زیبایی محیط بیافزایند و به عنوان یک راه‌حل سریع و کارآمد برای گرمایش فضاها، پرطرفدار شده‌اند.

دانشمندان با مطالعه بر روی امواج الکترومغناطیسی که خورشید گسیل می‌کند و جداسازی این امواج، دریافتند که بیشترین سهم گرم کردن خورشید متعلق به بخش امواج مادون قرمز است. درواقع این بدین معنی بود که امواج در محدوده فرکانس مادون قرمز نسبت به سار فرکانس‌ها، گرمای بیشتری دارند.

این کنترل دما به بهبود فرآیندهای رشدی گیاهان کمک می‌کند و در مواجهه با شرایط جوی نامساعد، به حفظ سلامت گیاهان کمک می‌کند.

همچنین مطمئن شوید که سیستم گرماتاب قادر به جریان هوای مناسب در فضاها و اجسام است.

اما در بعضی از محیط‌های کاربری مانند سالن‌های ورزشی، گلخانه‌ها و… که پاکی هوای محیط بسیار مهم است. با تعبیه دودکش مناسب روی اگزوزفن مربوط به خروج محصولات احتراق دستگاه، الزامی می‌باشد.

Report this wiki page