تعمیرات پکیج

Wiki Article

در صورتی که شما هم از پکیج های دیواری ایران رادیاتور استفاده می کنید، می توانید با برقراری ارتباط با تکنسین های فنی پکیج ایران رادیاتور درخواست خود را مبنی بر اعزام سرویسکار پکیج دیواری ایران رادیاتور ثبت نمایید.

پکیج های ایران رادیاتور به عنوان یکی از برند های معتبر پکیج در ایران بالاترین آمار فروش را در مقایسه با دیگر برند های ایرانی و خارجی دارند، به همین جهت اکثر متقاضیان تعمیرات و سرویس پکیج های دیواری که با شرکت های تعمیرات لوازم خانگی تماس می گیرند به دنبال متخصص پکیج ایران رادیاتور هستند.

برای رفع این مشکل، می‌توانید ابتدا سطح آب و فشار آب را با دقت بررسی کنید و سپس از پمپ‌های گرمایی استفاده کنید.برخی از راه حل‌های رایج در این زمینه عبارتند از:

دلیل دیگر مشکل هوا گرفتن رادیاتورها و همچنین کم شدن فشار بار پکيج عدم همخوانی فلزات پکيج و رادیاتور آلومینیومی میباشد که با افزایش حرارت آب و گردش بوسیله پمپ باعث نوعی فعل و انفعالات شیمیایی و تشکیل گازی آتش زا می‌شود که این گاز معمولا یا بوسیله ایرونت هواگیری اتوماتیک تخلیه شده و فشار بار کم می‌شود و یا رادیاتورها مکرر هوا می‌گیرد (به همین خاطر است که اگر شعله فندک را کنار هوای تخلیه شده از شیر هواگیری رادیاتور بگیرید شعله‌ور خواهد شد)

کمبود آب در سیستم پکیج: در صورتی که سطح آب در پکیج کافی نباشد، فشار بار پکیج کاهش می‌یابد.

در قسمت قبل شما را با عیب یابی پکیج ایران رادیاتور و مراحل تعمیر آن آشنا شدیم و در ادامه قصد داریم به طور تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور را شرح دهیم.

آیا شرکت ایران رادیاتور در تهران نمایندگی تعمیرات دارد ؟

چرا دمای قسمت رادیاتور پکیج مناسب است، ولی آب گرم نیست؟

نتظیم دمای پکیج: در آغاز فصل سرما پکیج را باید روی حالت زمستانی قرار داد. دمای آب و رادیاتورهای پکیج باید روی ۶۰ درجه تنظیم شود.

با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین همکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه برای ارائه مشاوره و هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

کم شدن فشار بار پکیج زیر خط نیم بار باعث از کار افتادن دستگاه میشود که در برای برطرف نمودن مشکل باید اقدام به تنظیم فشار بار پکیج و یا به عبارت عموم هواگیری پکیج نمایید .

در ادامه آموزشی که توسط نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به صورت کاملا ساده و روان ارائه می‌شود تا برای همه افراد به ویژه خانم‌های خانه‌دار قابل فهم باشد سراغ موضوع باز بودن شیرهای زیر پکیج می‌رویم.

در ادامه به آموزش عیب یابی تعمیر پکیج تهران در انواع مختلف می‌پردازیم. به این نکته در تعمیر پکیج توجه کنید که علاوه‌بر مدل و نام پکیج از دو پسوند برای آن‌ها استفاده می‌شود که این پسوندها به تشخیص شما برای این که پکیج فن دار است یا بدون فن کمک می‌کند.

نداشتن آب گرم در خانه معزلی است که نمی‌توان با آن سر کرد. خراب بودن پکیج به خصوص در فصل سرما خود را نشان می‌دهد. به همین دلیل ما در کاردون خدمات تعمیرات پکیج تعمیر و سرویس پکیج را در اسرع وقت انجام می‌دهیم تا از این بابت مشکلی برای شما عزیزان وجود نداشته باشد.

Report this wiki page