کولر آبی

Wiki Article

برای داشتن هرکدام از این نوع پنکه‌ها فقط کافی است پایه‌های آن را که در خود محصول تعبیه شده است، تعویض کنید. این پنکه از موتور قدرتمندی برخوردار است که قدرت باددهی بالایی دارد.

در قسمت بالای هریک از درپوش های کولرآبی یک مسیری جهت ورود و توزیع آب وجود دارد و آب هدایت شده توسط پمپ را بر روی پوشال ریخته و در اثر تماس با هوا تبخیر گردیده سبب تهویه هوا می شود .

در این حالت تنها فن کولر گازی اسپلیت فعالیت دارد و بدون عملکرد کمپرسور گردش هوای محیط صورت می‌گیرد.

ما با چهار فروشگاه در قلب بازار لوازم خانگی ایران و با چند دهه تجربه و سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی برای ورود به عرصه ارائه خدمات آنلاین سایت انتخاب‌ سنتر را راه اندازی کردیم و با خدماتی ویژه و منحصر به فرد سعی داریم انتخاب و خرید اینترنتی را برای شما بیش از پیش لذت بخش کنیم.

اواپراتور شامل صفحاتی از جنس آلومینیوم و لوله کولر آبی های مسی است که ورود ماده مبرد گرم شده به آن، باعث گرم شدن صفحه ها، لوله ها و هوای خروجی از پنل می گردد و در نتیجه محیط در مدت کمی گرم می شود.

Samsung previous menu search close menu موبایل موبایل

اگر از آن دسته افرادی هستید که نگرانی‌های زیست محیطی دارید این پنکه برای شما ساخته شده است چون فوق‌العاده کم مصرف است.

پمپ آب میتواند به راحتی آب را به ارتفاع دومتری برساند و شامل استاتور،روتور،محور،درپوشها،بوش ها،پایه و متعلقات آن است.

کانال خارجی کولرآبی بین برزنت و دریچه هوا قرار می گیرد. جهت راندمان خنک کنندگی بیشتر بهتر است که این قسمت در معرض نور خورشید نباشد.

بخش خارجی یا کندانسینگ یونیت یک کولر گازی دوتکه (اسپلیت) - این کولر نیازی به کانال کشی نداشته و توسط دو لوله به بخش داخلی یا اواپراتور نصب می‌شود. سرمایش در اواپراتور ایجاد می‌شود

فیوز حرارتی برای جلوگیری از داغ شدن موتور، گردش افقی، حالت ریتمیک که وزش باد ملایم را شبیه‌سازی می‌کند.

کالاهای قاچاق گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و قابل اعتمادی ندارند.

موتور مجهز به فیوز حرارتی، تنظیم گردش افقی، حالت ریتمیک برای احساس وزش نسیم ملایم، گارد محافظ میله‌ای

مدل دیواری در مقایسه با نوع ایستاده از لحاظ ساختار در حالت یکسانی قرار دارد با این تفاوت که این نوع روی دیوار به‌صورت کامل ثابت نصب گشته و قابلیت جابه‌جایی و حمل ندارند. هنگامی که از لحاظ اشغال فضا مشکل دارید، پنکه دیواری بهترین گزینه است.

Report this wiki page